Husk et stykke kage om dagen!

mandag den 10. oktober 2011

Dagen torsdag skrevet mandag

hej

Jeg vil fortælle om min torsdag! Faktisk har jeg glemt det meste, så kan jeg blive nød til at klare den med digt og fornemmelser. Det startede med at jeg stod op om morgnen, selvfølgelig. Kiggede ud af vinduet, og fik øje på et rumskib som var igang med at tegne korncirkler, det undrede mig meget, for jeg tænkte at det var meget sent (eller meget meget tidligt) fordi markerne allerede var høstet!
Rumskibet så ca. sådan ud.


Så cyklede jeg i skole i det kolde, våde og mørke vejr. Jeg kæmpede imod tiden, for ikke at komme forsent jeg måtte jo ikke skuffe min lære! Timen startede jeg nåede det lige, efter at have været igang i 12 timer (eller det føldes sådan). Jeg var ved at falde i søvn, og tænkte over et af livet store spørgsmål:

Det virkede som endeløst tænkning. Lige præcis 2 sekunder før jeg falder i søvn, og vil være umulig at kontakte får jeg et spørgsmål. I desperation svarede jeg 42, klassen grinede, svarede var at det var et sammensat ord, så kom jeg med modargumentet: "42 er svaret på alt", Jens gav mig ret og som undskyld vil han give mig 12 for alt resten af mit liv YEEESSSS!!! eller var det bare noget jeg forstilte mig? Og så var der noget mere af den skole dag, men den har jeg glemt.

Nå ja Steve Jobs dødede desværre også den dag, men jeg fortår ikke hvad der var så specielt med det han udviklede alle kan da lave en MacBook se selv her:
 

Tak for at i læste med...

2 kommentarer:

  1. HAHA jakob!! :D jeg så også en UFO i dag, så mon ik det var den samme??? :)

    SvarSlet