Husk et stykke kage om dagen!

tirsdag den 11. oktober 2011

TV2 nyhederne

hej

Har fået til opgave at skrive noget om et talkshow/nyhedsprogram, jeg vil fortælle noget om nyhederne på TV2. Det tror jeg ikke vil blive så godt, for jeg husker som en si med meget store huller, plus jeg ikke rigtigt fuglte med, det er meget svært når man har tankerne et andet sted og er ved at falde i søvn fordi det er så kedeligt. Men sien har fanget nogle guldklumper, bl.a. var der noget om en energirenovering af en børnehave, så nu kunne de spare 30% på energien, og så havde det den foredel at det skabte nogle arbejdspladser. Det bliver jeg vel nød til at have en mening om, det synes jeg da er meget godt for en renovering af en gammel bygning, giver arbejdspladser og er miljøvenligt.

Så vil nogle mennesker så åbenbart sende sorte egeren til langeland, hvor der ikke lever egeren (endnu!). det sorte egeren er en truet dyre art, og var den oprindelige art i Danmark, men er ved at blive udkonkurreret af det røde egeren, som kommer fra Sverige. Min mening om det er at det nok er en indribning på naturens gang, men når da alligevel ikke lever nogen egeren på langeland må de sorte egeren godt få lov til det for min skyld.

Nu har jeg skrevet en del om et par ting så farvel for denne gang(og for altid komme nok ikke til at skrive flere indlæg).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar